måndag 24 januari 2011

det här är min tid

idag ska vi på kalas, vi tre. min storasyster fyllde trettio år igår och min mamma fyller femtiotre år idag, grattis hjärtestjärtar! sen får folk faktiskt lugna ner sig litegrann med att fylla år, det börjar bli dyrt det här. näst på tur är christoffer som fyller tjugofem men det är åtminstone ett par månader kvar. en puss på näsan ska han få. kärlek kostar ingenting.


igår var christoffers mamma här ett tag och kelade med frank också. oj vad han tyckte det var roligt att få hänga med sin farmor, han skrattade så han var helt slut efteråt. somnade som en liten sten sen så fort hon hade åkt hem.


tydligen hade han vaknat vid 2:00 inatt också berättade christoffer, och låg och skrattade för sig själv för att sen somna om direkt när christoffer gick dit och sa hej och klappade lite på honom. vet inte riktigt vad det är frågan om men ibland tror jag nästan att frank föddes med en extra kärleksgen eller så. alltid så himla glad. hur tjurig man än skulle vara kan han det där med att få mig på humör som ingen annan kan, genom att bara existera.


och jag är gladare än någonsin. jag är verkligen det.

1 kommentar: