måndag 31 januari 2011

promenad

igår hade vi en fantastisk dag, vi tre. det var så himla fint väder och vi invigde bärselen och tog oss ner till råstasjön och tittade på människor som åkte skridskor medan våra tår blev till is. men det gör ingenting, det var så mysigt ändå. frank pendlade mellan att vara väldigt nöjd och tillfreds till att bli tokförbannad och skrika för allt vad han orkade. det är liksom ingen tvekan om att det händer mycket i huvudet på honom just nu. han som alltid är så nöjd har helt plötsligt börjat bryta ihop då och då, till exempel när han är trött. i vanliga fall brukar han bara somna, men numera måste han gallskrika i två minuter innan. bara för att berätta att han minsann är jättetrött. och det är så himla sött.

sen tog vi oss hemåt och christoffer gjorde madeleine-middag. det vill säga sallad med goda grejer i, typ fetaost, som jag förmodligen skulle kunna leva på för så gott är det. avslutade dagen med ett bad, christoffer och frank. jag satt mest brevid och dog lite inombords när jag såg på mina fina killar. tog hur många bilder som helst och det lyser kärlek i både franks och christoffers ögon. jag kan inte riktigt sluta titta på bilderna och återigen, jag dör.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar