onsdag 12 januari 2011

onsdag

frank har varit jätteknasig senaste dagarna. bara velat vara i min famn, bortsett från undantag av nattsömnen. igår sittsov han i mitt knä i fem timmar, jisses. så fort jag försökte lägga honom ner, antingen i mitt knä eller i sin säng, så blev han jätteledsen. lilla hjärtat. hur jobbigt det än var att sitta stilla såpass länge med en kurrande mage så känns det så himla fint att han är så trygg med mig. och eftersom han vill vara nära så antar jag också att han behöver det. så små barn har inga önskningar, bara behov. idag verkar han vara mer nöjd dock, nu sitter han i sin babysitter och sprattlar för fullt medan jag sitter här och passar på att få i mig lite lunch. just nu ser han lite ut som ett tält, med en body i storlek 56 och hängselbyxor i storlek 68. jag är liksom alltid ett steg före. trots att storlek 56 och 62 är det som sitter allra bäst så köper jag kläder i storlek 68. det går så fort ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar