måndag 3 januari 2011

hair hair hair

christoffer gjorde den fina tabben en gång och sa att han gillar kort hår på tjejer. och brevid sitter hans fästmö, alltså jag, som har en lång och burrig lejonman till hår. tog ett foto på mig själv idag där jag har gömt hela härligheten i halsduken så det ser ut som att jag har en himla kort frisyr, och jag började fundera litegrann. ska jag våga? kapa av det alltså. det är trots allt ett väldigt jobb med långt hår. har tovor som nästan blivit till dreads allra längst in. men samtidigt har jag alltid velat ha långt hår men sällan haft tålamod att spara ut det. är rädd att jag ångrar mig, samtidigt som det säkerligen skulle behövas.

får suga på den karamellen ett tag till tror jag.

1 kommentar:

  1. Tja...Chrille säger han gillar tjejer i hästsvans...
    Har jag det...nej, malin gör som hon vill hon... :P

    Ha det gott... :)

    SvaraRadera